Just nu

Som ni ser har jag ingen header för tillfället. Efter jag bytt header vägrar den nya komma upp och vad jag vet har jag inte gjort något fel. Därför tänkte jag avvakta under dagen och se om headern dyker upp, ifall det skulle vara fel på blogg.se eller så.

Nu ska jag käka lite frukost, fixa till det sista med bröllopsbilderna och sen bege mig iväg till Elin. Blir någon form utav mysdag, vilket känns kanon för min del.

Om ni kollar på menyn/panelen här brevid och scrollar ner lite ser ni en ny twitterruta. Där ser ni vad jag sysslar med just nu och kan också följa mig där om ni skulle vilja.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0