En såndär lista

Slänger upp en sånhär onödig och egentligen ganska tråkig lista eftersom jag inte har så mycket för mig haha. Det kan ju alltid roa någon.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jaaa haha, jag är ofta lite väl bra i tid.

HAR DU BRA KONDITION:

Jaaduu, det beror väll på vem man jämför med. Jag gillar att springa och springer endå rätt ofta så den är
nog ganska bra.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Rastlös men endå rätt glad.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag är rätt tråkig när det kommer till färger på kläder haha. Jag älskar svart och vitt och när jag väl har färg brukar det inte vara någon skrikig.

KAN DU LAGA MAT:
Joodå haha, frågan är mer hur bra jag är på det.

VAD PLUGGAR DU:

Jag går på högstadiet, sen på gymnasiet kommer jag förmodligen gå sam, med inriktning på media.

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Beror på men jag föredrar att vara bakom kameran.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Ett tag sedan, väljer att hålla det utanför bloggen.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nejdå haha.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Jaaa, massa mys med Steph i början utav kvällen sen filmmys med familjen.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Beror på vad jag känner för. Ibland är det mjölk, andra gånger te eller juice.

ÄR DU NYTTIG:
Joddåå, rätt nyttig endå. Inte alltid men för det mesta i alla fall.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Yesss i doo, småjobbat lite hos en fotograf jag praode hos.

ÄR DU BLYG:
Nej det skulle jag nog inte säga att jag är. Är en rätt framåt och social tjej. Jag står för den jag är och kör mitt eget race.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Jag vaknade 9 gick upp halv 10.

JAG SOVER:

på vänstersida intill väggen, alltid haha. Blir alltid helknas om väggen inte är till vänster om jag sover någon annanstans.

VAD SA DU SENAST?
Något till pappa, vad minns jag inte haha.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Njaaa, var lite på yeah men jag vet inte om det räknas.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Elin eller Steph.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Något att göra, raaastlööss.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Joddå, hyffsat. Finns en del skor jag skulle vilja utöka min skosamling med men det tilllåter inte riktigt min plånbok haha.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

Borde man komma ihåg det haha? Men förmodligen godmorgon till någon i min familj.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp det har jag.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Neej, helt alone.

HAR DU KÖRKORT:
Bara på symaskin haha, men jag antar bilkörkort är det som menas så nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Neej, sitter i vardagsrummet så min moder är i samma rum.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Ser fram emot att ha ett underbart lov, men en filmkväll nästa helg ska bli roligt.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0