Dagens 3 sanningar

Jag klarar inte av att se paranomal activity 3 trailern. Först slog jag på trailern med fullskärm och rätt högt ljud, förstår dock efter några sekunder att jag inte skulle klara av att se trailern i fullskärm. Minskar bilden, hinner kolla i 16 sekunder innan jag reagerar lite fint med ett hopp och ett skrik. Slår senare på filmen igen och det slutar med att jag i panik trycker ner sidan. Haha, jag är otroligt lättskrämd även fast jag älskar att kolla skräckfilmer.



Att ta steget att plugga är ofta jobbigare än själva pluggandet. När jag väl kommer igång och pluggar går det ofta väldigt bra och jag blir snabbt klar. Problemet ligger i att ta sig över den lilla tröskeln att faktiskt komma igång och börja istället för att göra någonting annat roligare.

Jag har underbara vänner.
Mina vänner är de bästa som finns och jag älskar er alla till 100. Ni som känner er träffade ta åt er. Utan er skulle jag aldrig klara mig!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0