25 things i love

1. Vindruvor
2. Chailatte
3. Mat
4. Känslan efter en hårdträning
5. Snygga kläder som ingen annan har
6. Folk som är sig själva
7. Bloggar
8. Fotografering
9. Rött nagelack
10. Ringar
11. Mina lärare
12. Att hela livet är underbart
13. Mål och drömmar
14. Pasta av alla dess slag
15. Att någonting jag längtat efter i två år inträffar imorgon...
16. Att skratta
17. Inspiration
18. Kärlek
19. Musik i alla dess former och toner
20. Håkan Hellström och Melissa horn
21. Leenden
22. Skräckfilmskvällar med "järngänget" haha...
23. Espresso houses Frapino
24. Att jag lärt mig vad som är viktigt här i livet
25. Och framförallt mina vänner, min familj och alla underbara människor runt omkring mig. Jag älskar er alla!

Kommentera här:
Postat av: Kerstin

Hejsan!

Kom in på din blogg för några dagar sen tyckte de va en fin blogg och tycker du är duktig att fotografera :)Tycker bara att du kan uppdatera din blogg lite nu hehe :P men aja du gör som du vill ;)

2011-10-06 @ 21:36:17
URL: http://kerrzzan.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0