Kvällstankar


Lite gamla bilder framrotade ur bildarkivet.

Varje gång jag klagar på att jag har en bildbrist låter det rätt konstigt, vilket jag fått höra utav mina kompisar haha. Trots att jag har så ofantligt mycket bilder på min hårdisk händer det faktiskt att jag får bildbrist och inte har några bilder att lägga upp här. Det förklarar bilderna ovan, jag tror jag tog de sommaren 2010, för ett och ett halvt år sedan.

Något jag insett när jag tittar tillbaka på bilder som togs för länge sedan är hur mycket vi förändras genom åren, men samtidigt är precis samma person som förut. Jag är samma tjej på bilderna ovan, men ändå en helt annan. Att jag blivit den jag är idag är jag stolt över, att jag tagit mig dit jag tagit och är som jag är. Så jag tipsar er, lägg några minuter till att titta tillbaka och jämför. Det är intressant, jag lovar. Samtidigt kan jag inte undgå att undra, vem är jag om ett år eller om två?


Kommentera här:
Postat av: ptbg

sv: tack! :D

2011-11-22 @ 19:51:25
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: julia fälling

Sv; Okej vad kul! Det låter bra! :) Jag ska nog gå sam-musikprofil på Risbergska i Örebro. Ska åka på deras öppethus den 1 december, så jag hoppas jag tycker det är bra men jag tror det! :)

2011-11-22 @ 21:30:36
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: elin

Bra då fixar jag det :)

2011-11-23 @ 07:29:48
URL: http://elinwiman.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

ikväll ska jag inte göra så mycket eftersom den snart är slut ;)

favoritfärg?:)

2011-11-23 @ 21:41:13
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0