Fotomässa


Fotomässan, canonmontern och modellfotografering.

Mycket fina bilder.

Träffade och lyssnade på en utav mina fotoförebilder Emelie Ohlsson, roligt att prata med henne i verkligheten!

Vid en första anblick är det här som vilka tjejer som helst, men i själva verket är det killar. Bilder med budskap som får en att fundera.





Efter några timmar på fotomässan begav vi oss trötta till vapiano för en varsin carbonara. Otroligt god pasta och härlig stämningen på restrurangen. Rekommenderar! Blev även en några pajasbilder med det lilla ljus som fanns.

Här har ni lite bilder från igår när jag var på fotomässan med pappa. Det var verkligen jättekul! Bilderna är inte jättebra tagna men det var mest till för att dokummentera vad jag sysslade med och med den dåliga belysningen som var fick det bli lite som det blev men lite dugliga bilder tycker jag allt att jag fick till.

Planerna för idag är att checka in john bauer en snabbis innan jag åker iväg till massa inredningsaffärer med mamma och Ellen. Därefter träffar jag nog Elin.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0