Jordgubbsfrukost


Canon 50D + Canon 50mm 1.8 + Den transparanta sidan utav reflexskärmen för att skapa skugga.
@50mm - ISO 200 - f/4.0 - 1/500s

Jag sov ut till 10 tiden och avnjöt en god frukost i solen. Jordgubbar till frukost är oslagbart eller vad säger ni?

Idag har jag inte någonting planerat vilket också känns otroligt skönt. Det betyder att jag har tid att fotografera lite, redigera i photoshop och kanske börja med en ny design här på bloggen. Det var ett bra tag sedan jag har haft tid för det så det sitter perfekt med en sån här dag. De enda "måstena" jag har för den här dagen är att städa mitt rum och plugga lite. Städningen står först på listan!

Kommentera här:
Postat av: Madeleine

Smarrig frukost! :)

Jag har ingen semester iår, tyvärr. Och har inget planerat heller förutom att dra till Sverige när syrran tar studenten :)

2011-05-07 @ 20:46:44
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0