26 Maj eller nått


Dagen började med sovmorgon till kvart över tio. Fick veta att jag håller mitt vg i NO, matte och mitt mvg och spanska. Är ju helt okej iallafall. Dagen rullade alltså ganska så snabbt förbi och eftermiddagen har mestadels spenderats i photoshop. Det var allt länge sedan jag hade tid för det. En utav bilderna jag redigerade hittar ni ovan.

Imorgon var tanken att jag och Stephanie skulle på Yeah festivalen, men efter att jag nyss fått reda på att hon inte kan då har jag inga andra planer. Om jag nu inte hittar på något annat att göra så har jag tänkt att sätta igång med designen här på bloggen. Står inte ut med färgkombinationerna asså!

Kommentera här:
Postat av: p h o t o g r a p h y ♥

cool bild! :)

2011-05-26 @ 23:37:50
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

sv; Oj, tack! :D följ gärna!

Kram!

2011-05-27 @ 14:51:55
URL: http://xdanno.webblogg.se/
Postat av: frida

ååh, hur gör du sånna bilder? 2 i en liksom:) Snälla visa och lär :D Kraam

2011-07-24 @ 20:31:03

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0