Dom här två veckorna



Idag fotades det hela dagen i studion.
Det var näst sista dagen efter dom här snart två veckor jag varit där. Det har gått otroligt fort måste jag säga. De här veckorna har varit väldigt roliga och lärorika. Jag måste säga att det känns som att jag har utvecklats som en fotograf. Jag har för det första snappat upp massor av tips os.v. men också fått mer tid utanför än jag får när jag går i skolan att fotografera.

Så det kommer bli med blandande känslor jag lämnar praon bakom mig. Jag vill på ett sätt fortsätta i den fotovärld jag befunnit mig i de senaste två veckorna men endå komma tillbaka till skolan och träffa alla kompisar jag inte träffat på jätte länge.

Jag tror inte jag lagt upp det förut. Men här har ni länken till fotografen Christers hemsida.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0