7 Mars


Bilden kan man väll säga är en otorligt failad bild. Men det blir väll lite behind the scenes effekt på den.

Min förklaring till den otroligt dåliga uppdateringen i helgen är för jag var totalt slut haha. Jag spelade nattlandbandyn i fredags. En sak vi har varje år på vår skola då alla klasser klär ut sig och spelar innebandy(kommer jag ihåg ska jag få upp någon bild på hur jag såg ut haha...). Min dåliga sömn satt själcklart i sig hela helgen.

Dagen idag rullade på ganska snabbt. Slutade vid 20 i 2 och for sedan upp på stan och spände rälsen. Vilket betyder att jag har något otroligt ont i tänderna för tillfället.

Resten av kvällen spenderas med min kära(o)vän spanskaboken. Lagom roligt nivet!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0