Härlig dag

Nyligen hemma efter en toppenbra dag med Elin. Det blev som sagt fotografering (jag fotade upp 10GB i raw dårå hehe) och en mysig lunch på la baugette. Inget och klaga på det vill säga.

Nu ska jag sätta minneskorten på inladdnig på datorn och sedan bege mig ut på en springtur. Vi hörs senare!

Kommentera här:
Postat av: HEALTHY APPLE

Jag har precis börjat den här nya bloggen! Bloggen handlar om allt som är tokigt med kärlek! :) Och i den här bloggen så kommer jag också låta läsarna att hjälpa till med att ge bra kärlek tips till de som frågar! Så fråga på nu om det är något du vill veta eller om det är något du vill dela med dig!



p.s super snygg blogg! :)

2011-06-13 @ 19:04:00
URL: http://healthyapple.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0