Dagen idag


Dagen spenderades som sagt med Stephanie. Vi tog en sån där mysdag och spelade bara massa utav wii och hade twilight maraton. Okej, vi hade tänkt att ha twilight maraton men hann bara med första filmen haha! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på The Hills, jag fick låna serien utav Steph. Jag har inte så mycket för mig imorgon (vad jag vet nu iallafall) så jag tänkte lägga lite tid på bloggen och få upp lite vettiga inlägg här på bloggen. Kom gärna med egna önskemål!

Kommentera här:
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nehe vad träligt :D

2011-06-23 @ 11:56:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: ELSA

Hejsan!

Var gärna med och tävla i min fototävling, med temat 'inspiration' pris från Franrkike/London utdelas! :)

Kram!

http://thetimeofourlifes.blogg.se/2011/june/fototavling.html#comment

2011-06-23 @ 12:54:31
URL: http://thetimeofourlifes.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0