Presenter


En jättefin tavla av min faster. Nu gäller det bara att klura ut vad jag ska sätta i den haha :)


Jag tror inte jag behöver säga något mer än muuums!


För inte så jätte länge sedan såg jag denna skönhet i en affär och nu är den min. Kommer bäras med mig typ jämnt haha.


En fin fin ring av systern min.


Ni som har fölt min blogg ett tag har kanske sett att jag har klagat på min minneskortläsare. Och nu har jag fått en ny! Haha, nu tar det inte en halvtimma att ladda in 50 bilder i alla fall.


En reflexskärm på 110 cm fanns i ett utav paketen. Silver och vit var färgerna.


En utav sakerna jag fick var en asfrän burk som det stor "Eat more cake" på. Självklart fylld med farmors goda kakor. Mums!


Pengar, jag tror inte det behöver någon större förklaring haha.

Sen fick jag mina levishorts jag har skrivit om här några (läs måånga) gånger. Så är du nyfiken på hur de ser ut kan du klicka här eller här.

Nu har jag ansträngt mig med att först fotograferat allt, sen redigerat, lagt upp här och skrivit. Så ja enjoy :D Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med allting, allt är i princip saker jag önskat mig och jag kan ju passa på att slänga in ett tack till alla som gratulerade mig igår. Till alla på facebook, alla som smsade och alla som träffade mig hihi.

Kommentera här:
Postat av: Anna

Åh, jag har en sån liknande ring, fast med rosa stenar i :)



ser ut som om du haft en fin födelsedag i alla fall :)

2011-07-29 @ 00:32:19
URL: http://iliveforyou.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vet du vart väskan och LOVE tavlan är köpta? :)

2011-08-06 @ 11:46:05
URL: http://lsphoto.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0