Bloggbreak - Tillbaka i början av nästa vecka!

Igår var jag ju som sagt med Elin. Mycket trevligt om man säger så. Idag jobbade jag några timmar och for sedan iväg till ikea där jag hittade lite småsaker till rummet och imorgon ska jag se sista harry potter filmen. Gaaaah vad jag är taggad! Men nu till det jag har tänkt säga från början:

De senaste veckorna har jag haft riktigt dålig inspration. Den där glädjen för att blogga och kreativiteten när det gäller idéer är som bortblåst. Att hela tiden försöka prestera bra inlägg som i stället bara blir halvdåliga. Vilket leder till att hela bloggen sjunker. Det är i alla fall så det känns.

Därför tar jag ett litet blogg break på några dagar. Jag vet inte ens om jag vill kalla det bloggpause utan nej break är rätta ordet. Då jag laddar upp med inspration på inlägg och istället jobbar lite på en ny design på bloggen.

Vi hörs på söndag eller i början utav nästa vecka. Jag hoppas ni står ut men jag lovar er att inläggen kommer vara mycket bättre och intressantare sen! Kram på er allihoppa♥

Vill ni nått är det bara att klicka iväg en kommentar, jag kommer fortfarande svara där!


Kommentera här:
Postat av: Anne

Aha okej:)

Jag har varit ute med hundarna och sen städat mitt rum, men nu ska jag nog bara ta det lugnt jag med;)

2011-07-22 @ 00:01:58
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0