Digital Fotografi



Jag måste bara rekommendera några bra böcker. Scott Kelby är namnet på den kille som ligger bakom Digital fotografi serien. I hans böcker får man höra tips efter tips som han förklarar för dig på samma sätt som han skulle förklara för en kompis. Han skippar alltså det tekniska snacket och säger bara hur du ska göra för att få så rätt på utan massa bakrundsinfo.

Förutom den goda blandningen av alla råd och tips toppar han boken med lite humor här och var. Vilket gör att boken blir väldigt intressant och får en att inte vilja sluta läsa.

Jag har lärt mig massor ur dom här böckerna och jag är väldigt säker på att ni också skulle göra det. Läs dom haha!

Kommentera här:
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Fototips! :)

inställningar för att få bra porträtt oså :)

2011-01-05 @ 23:03:41
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Tack detsamma! o god fortsättning på dig! :)

2011-01-05 @ 23:22:09
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: Fanny

bra tips! tack!

2011-01-06 @ 08:07:49
URL: http://www.magic-mirror.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0