2011

Ett nytt år nu. Nya tag, nya utmaningar och bara framtiden framför sig. Ganska skönt faktiskt. Jag har en känsla av att 2011 kommer bli ett toppen år, om inte annat ska jag se till att göra det till det. Jag vet inte riktigt om jag sagt det men gott nytt år på er!

Nyårskvällen spenderades med Andrea, ganska mysigt faktiskt. Vart väll egentligen en ganska lugn kväll med film, chips och fyrverkerier. Enligt min mening en bra start på det nya året. Jag har inte något vad jag skulle kalla ett nyårslöfte det brukar aldrig riktigt funka för mig. Jag kör istället på lite mål och planer för att kicka igång det nya året på rätt sätt.
Några av dom målen är:
Att komma igång med bloggen, uppdatera intressant varenda dag och ge den en personlig "touch". Fortsätta som jag gjort tidigare i skolan, hitta på mycket saker med mina kära vänner och bara ha kul och njuta av livet.
Att bli bättre som fotograf strävar jag hela tiden imot så det kändes omöjligt att ta med.



Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0