Var har jag varit?


Den otroligt dåliga uppdateringen beror faktiskt inte på att jag varit jätteslö (till störst del iallafall hehe). Det är nämligen så att jag hela förra veckan spenderade min tid i Sälen. Jag var där tillsammans med Ida. En utav mina bästa vänner. Jag orkar verkligen inte berätta allt vi gjort varje dag och jag tror inte det intresserar så många heller för den delen.

Här kommer iallafall en liten kort sammanfattning:

Att förklara den här veckan gör man nog genom att nämna slalom, mysiga tevekvällar och slalom igen. Jag och Ida befann oss i backen nästan varenda dag och hann med att både tabba oss många gånger och impa på några killar haha. Förutom det var det en längdtur, ett besök i våffelstugan, fika på lyktan och allt annat som hör till när man är i Sälen. Det hanns även med en hel del åk med lite kompisar här och var.

Väldigt kortfattat det här då. Allt jag egentligen har att säga är att det blev en kanonvecka med massa härligt folk. Lite tråkigt att komma in i vardagen nu bara...

Kommentera här:
Postat av: HANNA

Finns det en hemsida på tandådalen o Hundfjällen? :D

Jag ska dit snart !

2011-03-01 @ 16:02:12
URL: http://hannamatildaa.devote.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0