Start på lovet

Lovet vi fick idag (wiihooo) firades in med lunch på jensen med några i min klass. Härlig början på ett lov. Därefter åkte jag hem och slängde mig bokstavligen i soffan haha. Där låg jag några timmar tittandes på lite olika program innan jag nu slutligen sitter här. Lite senare ska jag förhoppningsvis hem till Elsa där resten utav tjejerna i min klass kommer vara. Där blir det troligen julkalender tittande och julmys för fulla muggar. En skön start på ett förhoppningsvis väldigt bra lov.


Kommentera här:
Postat av: Smalls.blogg.se

Så otroligt fin bild :) jag vet att jag frågat förut men jag har bara glömt, vad använder du för kamera ?:)

2012-01-02 @ 17:11:15
URL: http://smalls.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0