Julklappar

Jag tänkte visa er några utav de julklappar jag fick. Min tanke var egentligen att de skulle komma upp i förrgår men tyvärr kom dagmar och tog våran ström så därför kommer ilägget idag istället.


Klicka på bilderna för att ses stora.





En kameraväska. Lowepro Nova 180AW för er som är intresserade, precis lagom stor.





En låda som ser ut som en bok med londin motiv på.








På den andra bilden ser ni lite msycken jag har lagt i.








En kokbok, Pernillas jul.







En England inspirerad kudde







Presentkort på marieberg och rut m.fl







En helmysig morgonrock



Ett jättefint halsband

Escada parfym, luktar väldigt gott.

Utöver det här fick jag pengar, lite kläder och några smycken. Det kom dock inte med på bild. Väldigt nöjd över allt!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0