Betyg

De som känner mig väldigt bra vet att jag är väldigt målinriktad och lägger i stort sett alltid ner hela min själ när jag gör någonting. Att jag i stort sett alltid ger 100 %. Det leder till att jag sätter upp onödigt höga krav på mig själv och i stort sett alltid siktar mot toppen. Pågrund utav det kan jag ibland ha svårt för att bli nöjd med mig själv utan ser alltid efter vad som hade kunnat bli bättre. Till min stora glädje har jag börjat lära mig att vara nöjd med det presterar och vara nöjd med det jag gör.

Så då till det jag tänkte på, betygen. Efter en höst med otroligt mycket plugg som tagit massvis med energi och tid har vi slutligen fått den här terminens betyg. Idag är jag så otroligt nöjd, nöjd över att jag har lyckats få de betyg jag har idag och för att jag kan vara just nöjd över det.

För de som är intresserade fick jag 5 MVG, 8 VG och 1 G. De blev i stort sett som jag hade förväntat mig innan förutom ett MVG i NO:n som jag inte hade någon aning om. Snacka om positiv överraskning haha.


Kommentera här:
Postat av: Elin

Riktigt bra gjort Sofia!! Du ska vara riktigt stolt över dig själv gumman :)

2011-12-31 @ 10:54:10
URL: http://moaelinfrida.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0