2011 lider mot sitt slut

Åh jisses vad det här året har gott snabbt. Det känns som att det nyss var 2010. Under det här året har saker verkligen förändrats. Saker har gått åt en annan riktning än vad som var tänkt men visade sig istället bli till något bättre. Jag har utvecklats otroligt mycket som fotograf och hittat vänner jag vill känna livet ut. Jag har insett vad som är viktigt i livet och vad man bör lägga tid på. I stort sett allt har gått till det bättre.

Jag avslutar det här inlägget med tre citat som ligger mig varmt om hjärtat. De ska jag försöka leva efter nästa år. För gud så grymt det kommer bli.


"Life is too short to wake up in the morning with regrets.
So, love the people that treat you right, forget the ones that don't and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance , take it. If it changes your life, then let it.
Nobody said it'd be easy, they just promised it would be worth it."

"If you expect the worst, the worst will happen. You are your own stress, your own anger, your own sadness and frustration. If you let things bother you, they will so don't let them. Just be happy. Nothing in life is easy, so make the best of all of it. Don't dwell on the negatives. Optimism is key."


"Det minsta man är skyldig sina drömmar är att tro på de"

Kanske slänger upp några nyhetslöften eller följer förra årets tradition och lägger upp årets bästa bilder med stay tuned.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0