Filmtips och sällskap

Satan i gatan, vart kommer ni alla besökare ifrån? Roligt att ni hittade hit i alla fall. Hoppas ni stannar haha!

Ni såg ju kanske min att göra lista ett inlägg ner. I vilket fall som helst hann jag med ungefär hälften innan det blev lite ändrade planer och Elin kom hit istället. Vi kollade två filmer, ladder 49(för typ tredje gången) och trust och bara myste lite haha. Hon åkte nyss härifrån och snart kommer Elsa hit och sällskapar mig ännu mer.

Jaja, bloggningen får bli bättre imorgon. Jag har ett gammalt önskemål om att lägga upp mina fem favoriter i garderoben. Har ni något mer ni vill se här på bloggen är det bara att kommentera!

Här får ni ett filmtips för kvällen i alla fall. Det handlar om en tjej som får kontakt med en kille på datorn och personen visar sig vara någon annan än han utger sig för att vara. Otroligt hemsk, men se den!


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0