17 Augusti


Det ni ser på bild är allt jag hinner åstakomma för tillfället. Jag fotade den när jag och resten utav familjen var vid ässundet i lördags.

Nu ska jag nog gå ut och ta en liten powerwolk på några kilometer. Jag känner för att gå lite. Sen är tanken att jag ska städa lite på mitt rum och efter det blir det säkert en film. Imorgon drar jag iväg på lite jobb igen. Yes, that's all. Vi hörs när jag har lite intressantare saker att komma med än mitt vardagliga babbel haha.

Kommentera här:
Postat av: Nathalie

Nu är min bloggpaus slut! Hoppas sommaren varit bra och att du njuter av det sista som finns kvar:)

Jag har bytt bloggportal och fixat ny blogg + header!

Så min fråga till dig: Vad tycker du om min nya header?:D



Direktlänk: http://liborius.devote.se/blogs/11749815/laemnar-det-gamla-bakom-mig-.htm#WriteComment



PUSS

2011-08-19 @ 16:00:49
URL: http://liborius.devote.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0