Datorlös


Imorgon ska pappa lämna in den här datorn till en utav hans kompisar. Datorn ska rensas, fixas och bli back on the track igen. På senaste tiden har den krånglat och segat konstant så det kommer bli jätteskönt att redigera vid en bra dator igen.

Nackdelen för er är att jag kommer vara utan en (bild)dator i några dagar nu. Först funderade jag på om jag skulle redigera lite bilder nu i förväg så jag har till de andra dagarna eller kanske ställa några förinställda inlägg. Men jag tror det lutar åt att det inte blir någon bloggning alls faktiskt.

Då har jag istället tid för att ladda upp med massa inspration, bloggenergi och idéer. Jag har en hel del planerade inlägg som aldrig blir av. Så när datorn kommer tillbaka igen tänkte jag göra slag i saken och få upp lite mer intressanta inlägg här, och även en hel del önskade. Hade även tänkt att få upp en ny header, fixa i ordning min design så den blir bra någon gång.

Bloggningen kommer igång igen vid onsdag, torsdag någon gång. Blir det något annat hör jag av mig.



Kram på er nu, sköt om er!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0