I'm back


Och nu är jag tillbaka! Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket hehe. Livet har inte hunnit ändrat sig något större sedan jag blogga sist. Jag har hunnit med ett utvecklingssamtal, lite plugg och sådär.

Idag kom datorn tillbaka. Nu är jag också en ägare utav Photoshop CS5, Capture One, Camera Raw, os.v. Jag är iallafall otroligt nööjd och skulle helst sitta upp hela natten och redigera. Och dagen därpå... Nej, nu ska jag fortsätta med att redigera och lyssna på Oskar Linnros. Otroligt skönt vill säga. Kan berätta mer om programmen imorgon eftermiddag om ni vill.

Vi hörs imorgon, då är jag tillbaka!

Kommentera här:
Postat av: Anna

Asså, inte för att du skulle kunna hjälpa mig, men jag har sånt problem med att få igång CS5, serienr fungerar, men sen står det att dom inte kan starta prenumerationen.. Har hållit på i två dagar lite till och från, börjar gå mig på nerverna :(

2011-07-02 @ 18:46:24
URL: http://ilivefoyou.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0