2 April


En bild på Sofia från i sommras.

Godförmiddag på er! Jag är jättetrött faktiskt, varför? Ingen aning. Men det är därför min bloggning blir lite som den blir. Har ingen ork för att blogga då jag har tid. Oxh tidne har det ju varit väldigt ont om haha.

Igåreftermiddag var jag med Malin på stan. Vi tog en fika på espresso house och snackade om allt mellan himmel och jord i flera timmar. Väldigt trevligt! Nu ska jag snart göra mig i ordning och åka iväg och fira min kusin. Direkt efter far jag till några i min klass och har en liten filmkväll, det var tänkt att jag skulle sova över men det är jag alldeles för trött för.

Ska försöka få in ett inlägg där ni hur mitt hår blev också. Vi får se om jag hinner det. Om inte hörs vi imorgon, förhoppningsvis med lite roligare och fler inlägg.

Kommentera här:
Postat av: JENNIFERFOTON

SVAR: Jaha okej, vad bra! :) Jag mår toppen :D

2011-04-02 @ 16:43:04
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0