En stark känsla

Jag sitter faktiskt här och funderar lite på känslor. Istället för en set lektion här i veckan fick vi beting. Uppgiften var att vi skulle berätta om någon gång när vi hade en väldigt stark känsla. Första tanken jag hade när vi fick den var att den skulle bli lätt, men nu när jag sitter här och ska försöka få ner en känsla på ett papper känns det helt omöjligt.

För det första  kommer jag inte på någon bra känsla att berätta om, det ska ju endå vara någonting som man kan tänka sig att berätta om. Den skulle också vara ganska stark. Dom endå känslorna jag får upp i mitt huvud just nu är saker som bara mina närmaste vänner skulle få höra/vet om. Alltså inget jag skulle vilja berätta för klassen.
Hmm... jag får helt enkelt klura vidare. Det här är mycket svårare en vad man tror, för dom starka känslorna brukar vara ganska privata.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0