En liten hälsning




Hej bloggen det var ett tag sedan. Iallafall några dagar sen sist. Allt rullar på och jag är inne i vardagen med läxor och plugg nu. Suck är allt jag har att säga!

Det blir ju tyvärr inte så mycket tid till bloggen. Men vi är i full gång med att fixa med datorerna och om några veckor kommer jag ha både en bättre data och CS4. Och det är då jag har tänkt att att sätta igång på riktigt igen.

Tack för ni står ut med mig! Jag märker att folk kollar min blogg ofta även om jag inte blSorroggar, vilket gör att jag både får skuldkänslor och puschar mig att blogag mer. Hihi, jag hoppas inte ni slutar läsa bloggen pågrund av den här lilla pausen, den är ju endå bara några veckor.

Pusss och kram en Sofia med skuldkänslor!

Kommentera här:
Postat av: dewide

Vilken mail ska jag skicka bloggsvar-inbjudan till?:)

2010-09-03 @ 20:58:05
URL: http://dewide.se
Postat av: Mary

vackra bilder :)

2010-09-07 @ 21:09:16
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0