Knä historien

Hej allihoppa!
Jag hoppas ni inte blev allt för rädda av inlägget innan, det är inte så farligt. Men jag kan ta allt från början.

Jag var på gården med några kompisar. Vi skulle efter det följa med en utav dom en bit påvägen hem, så hon inte skulle behöva gå själv. Jag sa åt mina kompisar att dom skulle börja gå medans jag sa några sista ord till en annan kompis.

Jag avslutade det snabbt och skyndade mig därefter ut för att hinna ifatt dom. Utanför gården finns det en terass, det var ganska kallt ute så den började bli hal. Där kommer jag alltså i full fart, tror ni inte jag halkar på den och gör ett så kallat magplask på asfalten(jag vill inte veta hur kul det såg ut haha).

Först skrattar jag och mina kompisar sen ser jag ett djupt hack i mitt knä som också gjorde väldigt ont. I efterhand fick jag veta att det var något som liknade en skruv mitt knä landat på vilket förlklarar jacket i knät. Otur tror jag man kallar det.

En stund efter det var jag påväg till akuten, två av mina kompisar följde med, så underbara som dom är. Jag sydde 6 stygn och tyvärr så hjälpte bedövningen nästan inget alls. Ont är vad det gjorde.

Så nu hoppar jag alltså runt på ett par kryckor, har ett läskigt stelt knä och känner mig som en väldigt seg och gammal pensionär.


Jag hoppas ni har översende med uppdateringen, jag kommer lägga bloggen lite lägre ner på min prioriteringslista så uppdateringen kommer kanske inte vara riktigt lika bra... Men det är bara ett par dagar och sen kommer jag komma tillbaka som vanligt. Pussss.


Mitt knä, en dålig webcam bild är allt jag orkade med.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0