Ingen Yeah för mig


Ikväll är det Yeah festivalen i stadsparken, i eftermiddags var det inte alls bra väder och jag var nog så otaggad man kunde bli för att stå ute i en park och lyssna på massa band. Självklart är vädret på topp nu och jag likaså, det hade verkligen varit sjukt kul att vara där med massa kompisar. Lite sent att komma på det nu tycker jag, för nu är det ingen idé att åka dit.

Så kvällen kommer nog bli ganska lugn och å andra sidan har jag mängder av bilder att ladda upp här på bloggen och redigera. Min mage kurrar för fullt vilket kan förklara bilden. Nu ska jag fixa något att äta.

chaoo sålänge:)


Kommentera här:
Postat av: ida

svar: Guud vad kul det kommer bli att ha sommarlov! :D

2010-05-29 @ 22:33:59
URL: http://idaaaaaw.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0