Dagens Hiss och diss


Hiss:
  • Ungefär 2,5 månad med ingen skola. Det är sjukt underbart att det är sommarlov, även om jag inte riktigt har fattat det en.
  • Vad skulle vi göra utan facebook. Facebook utklassar lätt bdb, inte för jag vet varför men facebook är så mycket skönare. GO FACEBOOK!
  • Dagens sista hiss måste gå till blogg.se, enligt mig är det sjukt mycket bättre än devote. Man kan ändra sin deisgn precis som man vill och vad är devote för namn?:S det är ju endå en BLOGG man driver, alltså låter det bättre med blogg.se. 
Diss:
  • Att förkylningar existerar. Jag är förkyld och kan inte träna till Världsungdomsspelen. Hemskt, javet!
  • Det är sjukt att se små tjejer med smink, tuperat och addidaströjer. Snälla var barn när ni väl kan, ni blir inte coolare bara för ni beter er som fjortisar. Vart är världen påväg?
  • Att min data ska sega tar lätt upp den här platsen. Jag får damp på att sitta och vänta på att datorn ska slå på sig.

Kommentera här:
Postat av: elin

håller HELT med om det med små fjortisar!!:O

som sagt VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅVÄG??:o:o

:)<3

2010-06-14 @ 19:33:37
URL: http://elinohlson.blogg.se/
Postat av: elin

håller oxå med det med sommarlov och blogg.se!

vem kom på devote.se??

<3

2010-06-14 @ 19:34:37
URL: http://elinohlson.blogg.se/
Postat av: tora juhlin

holler med om typ allt de där ;P <33

2010-06-14 @ 20:04:53
URL: http://torismile.blogg.se/
Postat av: tora juhlin

håller med om typ allt de där ;P <33

2010-06-14 @ 20:05:02
URL: http://torismile.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0