22.22

Hellu bloggen!
Det vart en härlig dag på stan idag med Johanna, Elin och Emitis. Jag köpte faktiskt inegnting, otroligt nog.
Imorgon bär det av mot huddinge jag ska kolla när min syster tävlar. Jag ska vara där kl 9 vilket betyder att jag måste gå upp tidigt, väldigt tidigt.

Tänkte packa, duscha och fixa lite inför imorgon. Vi får helt enkelt hoppas på toppen väder där.
Jag vet att bloggningen suger men jag lovar att ta massa bilder på tävlingen, så förvänta er en hel del friidrottsbilder sen va. Vi hörs imorgon kväll eller något.

Pussss.

Kommentera här:
Postat av: Melina

ha en bra dag :)

2010-06-20 @ 16:04:31
URL: http://mmelina.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0