MYSDAG!


Nu har elin nyligen åkt hem. Det har verkligen varit sjukt mysigt idag! Glass, bad och en myys kväll. Dock vart det inget bad för mig. Jag lyckas självklart glömma min bikini överdel. Hur dum får man egentligen bli?

I vilket fall som helst tänkte vi åka till Nora igen nästa vecka. Jag måste ju helt enkelt bada där, haha.
Flyghavre och träning. Det är ungefär så min morgondag ser ut.
Ska slänga mig på sängen nu är sjukt trött!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0