Helgen


Mina nya skor från i fredags, vagabond - ca 500:-

Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort i helgen.

I fredags åkte jag iväg till göteborg. För er som inte har fattat det så har det varit en friidrottstävling där. Vi kom upp vid 1 tiden någon gång. Jag och resten av min familj åt pasta på en resurang. Sedan splittrades vi lite och mamma och jag  gick upp på stan någon timma. Hittade dom här fin fina skorna som jag nu delar med min mamma. Senare åkte träffade jag mina friidrottskompisar och vi var på hotellt och gick ut och åt och så.

I lördags förmiddag tävlade jag i 100m. Gick helt okej faktiskt. Sen drog jag och några kompisar upp på liseberg och så var vi där tills fram mot kvällen. Sjukt kul var det!

Igår
så tävlade jag i 300m. Gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Sen satte vi oss i bilen och åkte hem.


Jag orkar som sagt inte berätta detaljerat. Elin kommer snart hit så nu ska jag upp och möta henne vid bussen. Bilder och videoklipp från i helgen kommer komma så småning om. Blir antagligen inte så mycket uppdatering förrns ikväll. Solen lyser och jag kommer vara med Elin, en underbar dag som inte bör tillbringas framför en data. Vi hörs!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0