Fototidning


Idag när jag går in i bilen efter träningen får jag se nya nummret av fotoguiden ligga där på ena sätet. Jag tar upp den och skiner upp som en sol. "Jag köpte den till dig" hör jag sedan pappa säga. Ett tecken på att far min känner mig väldigt bra.

Jag har bara hunnit bläddrat igenom den lite snabbt, så nu tänker jag sätta mig framför diamond league och börja läsa lite. En glass och lite jordgubbar på det sätter pricken över i:t.


Kommentera här:
Postat av: Erika

Hej, är med i en tävling med min bästa sommarbild, skulle bli jätteglad om du tog 20 sekunder av din tid och gick in och röstade på mig nr 9 :)



http://tinkerbella.blogg.se/2010/july/fototavling-dags-att-rosta.html#comment



Tack på förhand!

2010-07-09 @ 14:23:21
URL: http://erikastolpe.blogg.se/
Postat av: Josephine

nu är "veckans blogg" vinnaren presenterad på bloggen :) vart det du?

2010-07-09 @ 14:59:25
URL: http://stjupid.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0