Hiss och diss


Hiss
Idag fick jag tillbaka min hälsouppsats, jag fick -MVG och jag måste säga att jag är oerhört nöjd. Häromdagen fick jag också veta mitt betyg i spanska, där jag förvånat nog fick MVG. Mycket glad tjej här alltså. Efter månader med slit, energi och kraft är det inga mer lektioner. Idag var sista dagen med riktiga lektioner och det känns otroligt skönt. Nu tänker jag koppla bort allt som har med skola i några veckor. En stor hiss till ett välbehövligt lov alltså.

Diss
Nu i vintertider är det otroligt kallt ute. Jag är extremt trött på det eviga frysandet vid väntan på bussar. Det vorre väl endå ganska skönt om det inte måste vara -15 om inte mer hela tiden. Lite varmare tack!(inte så snön försvinner då)

Kommentera här:
Postat av: karinfriberg

slapp den sista lektions dagen, var sjuk på söndagen, och blev det på måndagen med:)

kramis, älskar din blogg!

2010-12-21 @ 07:55:12
URL: http://barakarin.devote.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0