Bröllop

Anna och Philip - juni 2012

Redan första gången jag träffade Anna och Philip förstod jag hur perfekta de var för varandra. Jag skulle vilja säga att de är ett bra exempel på när kärlek går hand i hand med äkta glädje. En vänskap med passion, som att gifta sig med sin bästa kompis. Det var den känslan Anna och Philip gav mig.

 

Jag var med och fotograferade porträttbilder innan vigseln och lämnade inte förrän klackarna sattes i taket på dansgolvet runt midnatt. Ett bröllop som beskrivs bäst med massor av skratt, kärlek och känslor som i princip gick att ta på i luften och en otrolig glädje.  En dag som jag som fotograf sällan kommer glömma. Ett underbart bröllop jag är så glad över att jag fick föreviga.

 
Måste ses i fullskärm. Det är musik till, men den går att stänga av om du vill.

Katarina och Oskar - september 2011

Jag minns fortfarande ögonblicket då Katarina och Oskar uppenbarande sig i parken där jag och gästerna stod. Solen stod högt på himlen, det var en underbar dag. Katarina och Oskar gick under en blomkläddgång fram till prästen till en fin Winnerbäck låt jag inte kan minnas vad den heter. Det jag däremot minns är hur otroligt fint det var.

 

Katarina och Oskars kärlek gick verkligen att ta på. Det är också det jag tycker deras bröllop visar på, att allt som krävs är kärlek. Kyrkor må vara otroligt fina men att gifta sig i solen, i naturen kan nog vara minst lika bra. Ett bröllop med de närmsta där fokuset verkligen ligger på det alla samlas för, kärleken. I en fin blommig miljö tog vi otroligt minnesvärda bilder. Extra speciellt var det för mig då det var mitt första bröllop som fotograf.

 

Måste ses i fullskärm. Det är musik till, men den går att stänga av om du vill.