Wedding

Igår var jag på min kusins bröllop. Det blir det fjärde bröllopet jag har varit på och det andra där jag inte fotograferat, eller ja, jag hade med mig kameran och knäppte lite i alla fall igår men det var bara för min egen del. Något jag har börjat tänka på är hur speciella alla bröllop är, de flesta är väldigt unika och alla har en slags känsla över sig som är speciellt just för det bröllopet.
 
Med tanke på bröllopet kom jag hem rätt sent igår så det har blivit en rätt seg förmiddag. Snart ska jag iväg och träffa Ebba, det ska förmodligen fotograferas om  vädret håller. Vilket jag hoppas starkt på!

Kommentera här:
Postat av: Anonym

Hej Sofia!

Jättefina bilder, fortsätt fotografera, du är duktig!
Ha det fint!

//Therese
(ena av fotograferna på bröllopet igår ;) )

Svar: Hej!Vad roligt att du tycker det! Det ska jag :)
Din bilder var jättefina, jag tycker verkligen om din "bildstil".
Detsamma!
/Sofia
fotostyle.blogg.se

2012-09-02 @ 20:11:36

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0