Tränings motivation

Efter skolan idag drog jag iväg till gymmet igen. Det är så otorligt underbart att träna alltså. Att verkligen ge allt man har och pressa sig över gränserna. Inte blir det sämre när man börjar överträffa sig själv och klarar mer än vad man tror. Min nya favoritövning har blivit plankan som jag tidigare hatade haha. Jag kör tre omgångar då jag står så länge jag orkar och sedan med ca 30 sekunders vila emellan. Först raka vanliga och sedan åt båda sidorna. Om du verkligen gör ditt bästa och håller ut så länge du kan, kan jag nästan garantera dig träningsvärk dagen därpå.
 
Jag har precis käkat lite och jag ska snart ta en snabb dusch innan jag ska plugga i några timmar. Förutom bilderna ovan (jag har inte tagit de själv, utan finns på weheartit i denna mapp) bjuder jag på ett till citat som har med träning att göra. Det måste vara en utav mina favoriter haha!
 
"If you still look cute at the end of your workout you didn't train hard enough"
 
 

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0