OTH, läsning och balans

Den här boken fick följa med mig hem från stan häromdagen och det är också vad som kommer bli min kvällsunderhållning, lite läsning blandat med lite One Tree Hill, precis som det ska vara när jag har "Sofia-tid". Det är ett utav mina mål i höst, att hitta någon slags balans i vardagen. Imorgon hade jag tänkt att lägga mer fokus på bloggen och fotograferingen medans det i helgen ska jobbas. Balans mina vänner, balans.
 
Äntligen känns det faktiskt som saker och ting börjar falla på plats och bli sådär som jag hoppades på. Jag kan snacka lite mer om det imorgon istället, nu är det ju faktiskt lite tid med mig själv som ska prioriteras.

Kommentera här:
Postat av: Olivia

Fin blogg, hoppas allt är bra med dig? Jag har frågestund på min blogg nu, kika gärna in och ställ en fråga! Kram ;)

http://owphoto.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

2012-09-07 @ 19:30:13
URL: http://owphoto.blogg.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0