Ebba Blomdahl

Canon 50D + Canon 50mm 1.4
Jag fotograferade ju lite med Ebba i eftermiddags. Det var jätteroligt att träffa henne igen och jag tror både hon och jag fick många bra bilder. I Karlslund där vi fotograferade fanns det jättemånga fina miljöer, bland annat den på bilden ovan. Dert här är ett ställe där jag garanterat kommer fotografera flera gånger.
 
Efter våran photoshoot tog vi en fika på Bara Vara. Ebba är en sådan här tjej jag verkligen klickar med och känns som jag känt betydligt längre en vad jag faktiskt har gjort, förmodligen för vi är rätt så lika. Om ni vill se fler bilder jag tog på henne idag kan ni alltid kika in på min facebooksida annars dyker fler bilder upp här under nästa vecka. Ebba fotograferade också mig och vill ni se de bilderna dyker de upp på Ebbas blogg.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0