Kärlek och uppskattning i höstmörkret

En höstbild på Ebba från i söndags.
 
Det har varit mycket ett tag nu, vardagen hinner ikapp en som vanligt. Ärligt talat har inte bloggen varit en prioritering för mig just nu heller. Jag har ju som jag nämde i ett tidigare inlägg lite andra projekt på gång just nu.
 
Men åh, vad jag saknar att skriva. Både att skriva om saker som betyder något och har någon mening eller allmänt vardagsvammel, jag saknar bara att sätta ner mina tankar i ord. Det är jag däremot alldeles för trött för nu...Jag gjorde några försök men fick inte ihop någon sammanhängande text, så vi tar det någon annan dag. Är helt slut så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu på direkten.
 
Jag vill bara avsluta med att uppmuntra alla er därute att ta hand om er själva och framförallt ge massor med kärlek till varandra. Uppskatta de du tycker om och se till att de vet hur värdefulla de är för dig, vi vet faktiskt inte, en dag kan det vara för sent. Jag tror vi behöver det nu när mörket börjar smyga sig på.
 
/Stor kram från en lite tankspridd och trött Sofia! ♥
 
 

Kommentera här:
Postat av: Olivia

fin blogg och fina bilder, allt bra med dig? :D
kram

2012-11-12 @ 20:10:25
URL: http://oliviawallinder.webblogg.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0