Igår, idag och imorgon


Det här med att blogga varje dag och berätta vad man gör om dagarna är inte riktigt min grej. Jag tror inte heller det kan vara särskilt intressant att bara läsa om mina vardagar så jag fortsätter nog med den här blandningen av allt möjligt. Bara att jag ska uppdatera lite mer och lite oftare.

Och för att slänga in lite vardagsbabbel:
Igår hade jag en trevlig valborg med bland annat min underbara Steph (bild på oss från igår ovan) och annat härligt folk. Idag har jag spenderat mycket tid i solstolen med gyllene tider i lurarna och faktiskt lyckats skaffa mig en bikinibränna och imorgon är det nationella prov i matte som gäller, inget jag ser fram emot direkt men det ska göras och det är skönt när det är klart. En fika efter skolan med min saknade Ida är också planerat.

Livet rullar helt enkelt på rätt bra just nu och jag ska verkligen försöka njuta utav den här sista tiden med klassen. Det är ju trots allt bara ungefär en månad kvar innan vi slutar 9:an föralltid. Haha oj vad dramatiskt det låter.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0