"The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything"


Två efterättsbilder från mors dag.

Oj, nu var det allt för längesedan jag tittade in här
. Sedan jag bloggade sist har jag pysslat med lite av varje, bland annat jobbat en del och kämpat på med de sista skolarbeterna. Det har även varit mors dag så jag och min syster lagade trerätters och en utav mina bästa vänner Steph har fyllt år. Livet rullar på rätt bra helt enkelt. Jag har mycket kul framför mig och det gäller att njuta utav den här sista tiden i 9:an.

Avslutar detta inlägg med ett fint citat värt som jag tycker är värt att ta till sig utav.

"The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything."






Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0