Stephanie Strandberg


Den här bjuder jag på haha. Bildkvalién ursäktar jag mig för, den blir inte bra i animationer.

Jag vill bara passa på att uppmärksamma min underbara kompis Stephanie. Det har inte ens gått ett år sedan vi fikade den där gången i våras och klickade totalt med varandra haha. Idag är hon en utav mina närmsta vänner. En sådan där vän som alltid kan få en att le oavsett vad och alltid ställer upp till 100%, en sådan vän som alltid är ärlig mot en även om man inte alltid vill höra svaret. En vän man både kan ligga och asgarva med åt ingenting eller flumma ikapp med men även dela djupa tankar och samtal med. Hon är helt enkelt en sådan vän som alla borde ha.

Så Steph, du ska veta att jag är otroligt glad att jag har dig. Du betyder otroligt mycket för mig och jag undrar ofta hur jag skulle klara mig utan dig. Massor med kärlek till dig!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0