Nationella och interiör fotografering


Canon 5D Mark II + Canon 50mm 1.4
@50mm - ISO 100 - f/2.8 - 1/320 sek

Dagen idag har bestått utav två nationella prov och en interiör fotografering. Nu vankas det bara lite plugg innan jag tar kväll för idag. Jag måste även på peka igen med risk för att verka tjatig vilken otrolig skärpa man får med pappas nya kamera, jag zoommar in i bilderna hela tiden nu och blir alltid lika fascinerad och positivt överaskad över hur skarpa de faktiskt är. Love to you Canon 5D Mark II.

Kommentera här:
Postat av: Bodypalace

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

2012-03-24 @ 10:41:57
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0