Målmedveten


Canon 5D Mark II + Canon 50mm

Jag måste säga att jag gillar den svart vita bilden ovan jag fotograferade förut. Den får liksom fram min vilja och målmedvetenhet. Det är lite sån jag är, om jag bestämmer mig för något är det inget som kan hindra mig utan jag går all in för det och ger mig inte. Jag ser så stabil ut på något vis, som om inget kan stoppa mig. Som om det är kameran och jag mot allt.

Nu har jag pluggat i flera timmar och redigerat det sista på la baguetts interiör bilder som jag ska lämna imorgon. Börjar bli riktigt slut efter att ha varit effektiv rätt länge nu. Det är lite kul, jag har verkligen en on och off knapp när det kommer till att vara effektiv och koncentrera sig. Nu ska i alla fall off knappen på för kvällen så ni får ha det så bra så hörs vi imorgon.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0