Frågor mellan himmel och jord

Nämn något som gör dig glad just nu: Att jag fått många roliga nyheter och saker att se fram emot

Tre saker du skulle ta med till en öde ö: Mat, ett bra sällskap och en kamera.

Någonting du tycker är fint: Människor som gör sin egen grej och skapar sina egna vägar.

Favoritbloggare? Jag följer många bloggar men Fanny Staaf, Lina Flodins och Emelie Ohlsson är några utav de.

Hur ser du på din framtid? Har du tänkt dig något speciellt? Jag ser väldigt ljust på min framtid och har många drömmar och mål inför framtiden. Jag vill bland annat satsa på min fotografering.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaa, det kan jag inte säga att jag gör. Däremot tror jag man kan klicka med människor väldigt snabbt.

Stökigt eller välstädat? Välstädat haha, jag mår bra när jag har ordning och reda omkring mig.

Vad längtar du mest efter just nu?
Mest? Hmm... just nu är det väl att bli helt frisk, inte vara förkyld eller ha något annat som drar ner min hälsa.

Ser du upp till någon? Ja många, jag är ju rätt kort haha ;) Nej men jag ser upp till många människor. Både vänner och andra personer runt omkring mig men min förebild skulle jag nog säga är Isabella Löwengrip.

Är du kittlig?
Hehe...

Favoritdryck? Det beror helt på tillfälle. Jag älskar både chailatte och kaffe men en iskall cola på sommaren sitter ju aldrig fel liksom.

Vem i din familj liknar du mest? Till utseendet liknar jag nog mest min syster men annars är jag nog rätt lik min pappa. Vi är båda väldigt sociala och delar en del intressen.

Vad gillar du med dig själv? Att jag är så fruktansvärt målmedveten, alltid ger allt och att jag vågar stå upp för mig själv. Jag gillar att jag har ett bra självförtroende och ärligt kan säga att jag är glad att vara just jag.

Beskriv dig själv med 3 ord: Ambitiös, glad och social.

Vilka människor känner dig bäst? Förutom min familj känner mina vänner Stephanie, Elin och Ida mig väldigt bra.

Favoritklädsel? Åh vad svårt, jag som gillar variation haha. Dock är jag svag för skjortor av alla dessa slag och kavajer. Sen får jag inte glömma mina älskade levis skjorts.

Hur tror du andra människor ser på dig? Jag vet faktiskt inte haha. Det beror nog på vem du frågar. Jag skulle dock tippa på att många ser mig som väldigt målmedveten.

Vilka hemsidor besöker du dagligen? Twitter, facebook och alla dessa bloggar.

Är du nöjd med ditt liv? Jag är väldigt nöjd med mitt liv!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0