Amanda Jenssen

Med risk för att lägga upp lite väl mycket musik här på bloggen just nu så kan jag faktiskt inte låta bli att slänga upp den här videon med Amanda Jenssen. Hon är en utav mina gamla favoritartister och jag fick nyligen höra att hon snart ska släppa en platta. Helt underbart alltså. Det här är en utav låtarna som nyligen har släppts, härlig låt och cool video. Åh vad jag saknat dig Amanda!




Jag vill också be om ursäkt för den dåliga bloggningen, jag har inte riktigt fått tiden till att blogga. I fredags hade vi en nattlandbandy på skolan, vilket var jättekul och anledningen till min dåliga bloggning då. Senare på natten fick jag ett litet blodsockeranfall och det tog lite tid att repa mig från det och orkade inte riktigt lägga ner kraft på att blogga. Men nu mår jag prima igen i alla fall. Förutom faktumet att jag ska till tandläkaren och göra ett litet ingrepp, typ en liten operation i munnen imorgon men de är bara att ta och försöka stå ut. What dosen't kill you makes you stronger som man så fint brukar säga.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0