Just nu


Egentligen är mobilbilder på den här bloggen verkligen emot mina principer och är nästan förbjudna haha, men jag kan inte undgå att vilja lägga upp de här bilderna. Båda bilderna får mig att må så bra för jag vet att jag var så glad och lycklig när vi tog de. Ena bilden är från balen och andra från skolavslutningen när vi precis hade fått betygen.

Det blev en lite shoppingtur med Elin igår på stan och en myskväll med godis, film och framförallt Elsa efter det. Jag har varit på ett tidigt tandläkarbesök nu på morgonen och nu ska jag upp på stan med bruden på bilderna ovan. Det blir nog jättebra, måste kila, vi hörs senare!



Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0